Servis i podrška / O servisu

Ovlašteni servisni centar za:

Posjetite naš internet dućan i odaberite neki od najboljih svjetskih brandova

Dijagnoza

Prije nego što sat dođe do urarskog stola, zaprima se u našem prodajnom salonu u Vlaškoj 13 gdje se prijavljuje kvar i simptomi koje je vlasnik primijetio. Sa tim opisom sat stiže u servisni centar gdje ga urari otvaraju specijaliziranim alatima, ponekad prilagođenim isključivo jednom brandu, te ga podvrgavaju različitim testovima, alatima i strojevima namijenjenim isključivo toj svrsi (vodootpornost, mjerenje amplitude…) da bi ustanovili stvarno stanje. Cijeli ovaj proces je manualan, detaljan i nemoguće ga je požurivati.
Ali ponekad čak ni sofisticirana oprema ne može potpuno zamijeniti dugogodišnje urarsko iskustvo.
Neki mehanizmi imaju svoje specifičnosti, a naš urarski tim je toga kroz godine postao svjestan (npr. osjetljivi brojčanik, kompleksni sustav navijanja…) i zato svakom takvom satu pristupaju u skladu s njegovim jedinstvenim karakteristikama.
Procjena se tada šalje kupcu i čeka se zeleno svjetlo za početak radova. Nakon odobrenja započinje proces popravka u našem servisnom centru. Dijagnoza koja je uspostavljena u ovom dijelu procesa se uspoređuje i daje na uvid na samom završetku radova.

Proces

Urari nisu izumrli, ali se čini da su postali ugrožena vrsta. U sve digitalnijem svijetu, prilike za demonstraciju volje, predanost i mukotrpni rad koji iziskuje veliku spretnost su rijetke. Urari u Marliju u svojim bijelim kutama i laboratorijskim uvjetima su sretni što imaju priliku to pokazati svojim klijentima.
Povišeni urarski stol s mnogo malih ladica bi mogao biti stilski element u elegantnim domovima, ali ovdje se isključivo radi o praktičnosti. Postavljeni unutar savršeno osvijetljenog prostora s velikim prozorima kao izvorima prirodnog svjetla, ti stolovi su mikro-svjetovi, jedinstveno podešeni svome korisniku i njegovom specifičnom načinu rada (npr. različito podešena visina i raspored alata), a sve da bi se omogućila savršena okolina za ono što slijedi – rastavljanje satova (a mnogi sadrže i preko 400 sitnih dijelova) i pripremanje za čišćenje i popravak.
To nije rad na traci – svaki urar rješava svaki slučaj jedan po jedan. S takvom količinom dijelova taj pristup ne čudi. Nakon rastavljanja, dijelovi se spremaju u za to posebno napravljene kutijice te prolaze kroz četiri ciklusa čišćenja u posebnom stroju. To je vrlo važan proces, koji se mora ponoviti ako prvi nije bio uspješan, jer ako dijelovi nisu savršeno čisti, pri sastavljanju ni podmazivanje ne može biti savršeno.
Kućište i narukvica dobivaju jednako toliko pažnje. Koristeći stroj za poliranje sa različitim četkama, svaka za različitu fazu poliranja, stručnjak za poliranje obrađuje svaki pojedinačni sat sa ciljem da mu vrati početni sjaj i izgled koji je imao pri kupnji. I u ovom dijelu posla je potrebna velika preciznost, zbog različite obrade kućišta i narukvica, (npr. članci narukvice su satinirani dok su vijci koji ih spajaju polirani) i posebnih kutova pod kojim su oblikovane.
Nakon čišćenja i ostalih vizualnih korektura, sat se napokon vraća na urarski stol gdje se popravlja i slaže. Plastične kutijice i gumeni naprsnjaci štite dijelove od negativnih utjecaja (masnoća s prstiju pogubno djeluje na sve sitne komponente sata), dok urar slaže sat i spaja hrpu sitnih dijelova što stoje ispred njega, vraćajući mu prvotni izgled i funkcionalnost koja se od tog sata očekuje. Samo ovaj proces slaganja može trajati satima.
Kroz višedesetljetno iskustvo, Marli prati procese popravaka i smanjuje vrijeme trajanja različitih faza popravaka. Ali brzina nije sama sebi svrha u Marliju, savršenstvo jest. Jer to je ono što Vi želite, i čemu mi težimo. Ono što postižemo u našem servisnom centru možda nije važno na globalnoj razini, ali je emocionalno važno za naše klijente. I iako ima važnijih stvari koje se odvijaju u svijetu, ovo je naš svijet.